dijous, 3 de novembre del 2011

Com parlar bé en públic

Ens vam haver de llegir aquest llibre de Francesc Puigpelat i Joana Rubio, i, posteriorment elaborar un treball en el qual hi apareguessin les idees més importants per a nosaltres, allò que a partir d'haver llegit el llibre utilitzaríem i tindríem en compte.
El fet de llegir aquest llibre m'ha ajudat a adquirir noves tècniques d'expressió, a tenir coses en compte que abans passava per alt i a reflexionar sobre les situacions que es donaven al llibre.

Una activitat relacionada amb la comunicació oral que vam haver de fer a l'aula va ser la recitació d'un poema, jo vaig escollir Mester d'amor de Joan Salvat Papasseit.

En aquesta entrada també vull parlar sobre el treball de comunicació digital el meu grup i jo vam realitzar sobre en Ramon Pellicer. El vam escollir perquè per a nosaltres és un bon comunicador, per a poder explicar-ho davant de la classe vam utilitzar diferents recursos TIC, com el Google SItes, el Cmap Tools, entre d'altres. Aquí podreu veure la web on hi ha el recull de l'explicació.

Aquesta activitat relacionava el mòdul, com també ho feia l'activitat de Territori i Identitat, on vam escollir parlar sobre el masclisme en els anuncis publicitaris actuals. Vam fer una petita introducció per a saber que era el sexisme i després vam analitzar uns anuncis, finalment en vam treure la conclusió. Podeu veure la presentació en prezi:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada